Країни

Новини та прес-релізи

А ти з характером. «Боржомі»

ТМ «Боржомі» продовжує розвиватися на емоційній платформі, запустивши в 2019 році нову комунікацію, в основі якої – унікальність і неповторність кожної людини.
У всіх є свої особливості: одні носять незвичайні зачіски або одягаються у модного дизайнера, інші знають вищу математику або міські дахи, а може просто вміють смішити інших. Ми автоматично виділяємося з натовпу, бо знаємо, робимо, відчуваємо не так, як прийнято. Все це знайшло відображення в новій комунікації під назвою «Характер», адже саме характер – це щось унікальне, що притаманне кожному з нас і дозволяє відчути себе особливим.

Бути з характером – слідувати своїм інтересам, умінням, бажанням, не звертаючи увагу на стереотипи і забобони.
«Боржомі» – особлива вода, вода з характером, і такими ж ми бачимо наших споживачів, – каже Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. За допомогою нашої комунікації ми підтримуємо цінності і бажання наших споживачів – знайти себе, дозволити собі жити по-своєму і не боятися показати характер!»
Бути собою важливіше, ніж бути просто унікальним – ця ідея закладена в новій комунікаційній кампанії бренду. Серія відеороликів була розроблена з урахуванням інтересів аудиторії бренду: короткі і динамічні для молодшої аудиторії банки. Більш змістовні для основної аудиторії продукту. Всі вони ілюструють, як яскраво проявляються риси нашого характеру в різних життєвих ситуаціях. Привабливі візуальні сюжети підкреслюють, що неповторність кожного ховається у деталях.