Країни

Новини та прес-релізи

«Боржомі»: поворот до нового стилю



IDS Borjomi International продовжує впроваджувати інновації: неповторний і сміливий характер бренда проявляється тепер і в оновленому вигляді мінеральної води «Боржомі». Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, навіть легендарний логотип став більш сучасним і виразним.

«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди – сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, – коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. – На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом – етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».
Отже, «Боржомі» в новому стилі – це:
• Зелена кришечка, що підкреслює індивідуальність напою, з опуклими буквами
• Срібний колір, що відображає легкість і преміальність
• Вертикальне написання бренду на верхній етикетці і оновлені шрифти, які зробили звичну упаковку більш стильною і сучасною
• Інноваційна стилістика ілюстрації
• QR-код на нижній етикетці для швидкого доступу до необхідної інформації про продукт
«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незмінними.