Країни

Новини та прес-релізи

«Боржомі»: тепер і у великих пляшках


IDS Borjomi International продовжує запуск нових форматів для мінеральної води «Боржомі». Раніше для привернення уваги молодої та активної аудиторії компанія успішно презентувала ринку алюмінієву банку об’ємом 0,33 л. Вона доповнила асортиментний ряд, який налічував на той момент формати 0,5 л і 0,75 л ПЕТ та 0,33 л і 0,5 л скло. Зараз же настав час задовольнити запит людей, які віддають перевагу воді у великих пляшках. Тому з травня 2019 року «Боржомі» доступний споживачам в пляшці 1 л і 1,25 л.

«Ми прислухаємося до потреб і бажань наших споживачів та намагаємося вчасно підготувати для них максимально вигідну пропозицію. Такими є нові формати «Боржомі» – ціна в перерахунку на пляшки 0,5 л або банку приємно радує; а головне, ними хочеться поділитися з рідними і друзями» – розповідає Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International.

Прем’єра нових форматів вдало припадає на переддень літнього сезону активного відпочинку, коли велика пляшка «Боржомі» буде особливо доречна. Катання, ігри, поїздки, прогулянки, відпочинок на природі з близькими і друзями – вони ідеально доповнять будь-яку концепцію приємного проведення часу. При цьому, унікальні властивості мінеральної води та її неповторний смак залишилися незмінними. З однією лише різницею – тепер вона об’єднує і надихає радіти життю у більшому обємі.
* за даними дослідницької компанії TNS