Країни

Новини та прес-релізи

Час #БОРЖОМИТИ з оновленим новорічним дизайном!

Borjomi запускає новий святковий дизайн, щоб надихнути українців насолоджуватися моментом та з головою поринути у новорічні свята.

На свята ТМ Borjomi буде «одягнена» у стильну та феєричну абстракцію, з якої начебто підглядає силует дівчини. Дизайн створений з урахуванням світових трендів і являє собою дещо більше, ніж просто упаковку. Це своєрідний атрибут Нового року, який виглядає як витвір мистецтва. Кожна наступна хвилина споглядання – і ви знаходите нові та нові яскраві і неповторні деталі.

Borjomi, який вже давно став невід’ємним атрибутом свята, вже втретє традиційно «переодягає у святкове вбрання» свою регулярну упаковку у яскраві, святкові кольори та помітний стильний дизайн, щоб надихнути своїх шанувальників повністю поринути в атмосферу свят, нестримних веселощів та незабутньо і насичено провести зимові вихідні, адже свято, щоб #боржомити!- говорить Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу та корпоративного PR компанії IDS Borjomi International.

У підтримку лімітованого дизайну бренд Borjomi також запускає новорічну рекламну кампанію, щоб цілком розчинитися в атмосфері свята.

Основне повідомлення новорічної кампанії цього року – «свято, щоб #боржомити» – цей термін відображає сутність бренда та означає «драйвово веселитися, заряджатися чудовим настроєм та відриватися на повну, насолоджуючись кожною хвилиною».

Тож хапайте друзів, знайомих, родину і вперед #боржомити!