Країни

Новини та прес-релізи

«Моршинська» запускає серію природної води для підлітків – «Morshynska JuniorZ»

Зустрічайте серію природної води «Morshynska JuniorZ» для покоління Z, що допоможе зробити заняття спортом та здоровий спосіб життя привабливими для підлітків.
Спорт та природна вода – важливі складові здорового способу життя школярів. Саме з метою привернення уваги до такого важливого симбіозу в житті активного підлітка як спорт та вода, «Моршинська» створила серію природної води «Morshynska JuniorZ» з яскравим дизайном із сучасних рухливих видів спорту: чирлідинг, петанк, хортинг, флорбол, бадмінтон, корфбол, реґбі, сумо, фризбі, самбо та американський футбол.  Кожен юний споживач точно оцінить не лише стильний дизайн, але й оптимальний об’єм 0,5 л та зручний спортивний ковпачок. Тепер школярі зможуть пити природну воду під час тренувань. Нова «Morshynska JuniorZ» спонукає підлітків до активних занять спортом та робить життя драйвовішим.


З 2018 року «Моршинська» стала партнером всеукраїнського спортивного руху «JuniorZ» Олександра Педана, який активно сприяє популяризації більш цікавих та сучасних видів спорту серед дітей. Завдяки зусиллям руху вчителі мають змогу пробудити цікавість школярів до фізкультури.
«Ми прагнемо показати підлітку, що займатися сучасними видами спорту та пити природну воду – це теж спосіб самовираження і цей шлях справжній, дієвий та модний», – відзначає ідейний натхненник спортивного руху в Україні Олександр Педан.

Громадська організація «JuniorZ» вже більше року виховує спортивно-активне покоління через модернізацію шкільної програми з фізкультури. Проект було створено за ініціативи відомого телеведучого Олександра Педана і реалізовано за підтримки Міністерства освіти та науки, Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України, НДУ «Інститут модернізації змісту освіти», Спортивного комітету України, численних національних федерацій із різних видів спорту.
«Головна місія спільного проекту «Моршинської» та громадського руху «JuniorZ» –популяризація спорту та культури пиття негазованої природної води серед школярів, адже це головний атрибут здорового стилю життя. Варто зазначити, що 2% від продажу кожної пляшки «Morshynska JuniorZ» будуть направлені на розвиток шкільного спорту в Україні», – наголосила директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Наталія Ревіка.
Пий природну воду та займайся улюбленим видом спорту разом з «JuniorZ»!