Країни

Новини та прес-релізи

Нова банка «Боржомі» надихає провести літо активно


ТМ «Боржомі» запускає річну лімітовану серію мінеральної води для активних людей

З початком літа життя стає яскравішим і насиченішим – строкаті фарби, нові враження, дивовижні зустрічі. «Боржомі» слідує сезонним тенденціям, налаштовуючи на активну хвилю своїм новим яскравим дизайном.
Ловити хвилі і вітер, підкорювати вершини і річки завжди приємніше в компанії друзів і улюбленої води. Саме тому був розроблений новий візуальний образ для алюмінієвої банки, який передає свіжість літа, радість від занять улюбленими справами і відображає неповторний характер води. На гребні хвилі, з рюкзаком за плечима, в наметі на лісовій галявині «Боржомі» стане вірним супутником і мінеральним зарядним пристроєм.
«Влітку як ніколи хочеться різноманітності, нових емоцій і відчуттів, тягне більше рухатися і проводити час поза домом! – каже Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. – Ми як і раніше підтримуємо активне дозвілля, а формат банки просто ідеальний на фестивалі, в поході, на пікніку і навіть на велопрогулянці ».
Спеціальна серія «Боржомі» представлена ​​в обмеженій кількості в форматі алюмінієвої банки 0.33 л, а також в груповій упаковці з 6 шт.