Країни

Новини та прес-релізи

Відчуй силу вулкана на Atlas Weekend

У липні IDS Borjomi International презентує нову лімітовану серію «Боржомі», створену спеціально для відвідувачів музичного фестивалю Atlas Weekend.

Вперше «Боржомі» виступає партнером міжнародного фестивалю Atlas Weekend і вперше дизайн алюмінієвої банки розроблений ексклюзивно для цього музичного заходу.

Нова банкf з логотипом Atlas стане пропуском на унікальний атракціон – швидкісну повітряну прогулянку перед сценою на тролеї «Borjomi AttractiON».

Кожному бажаючому подивитися на концерт з висоти пташиного польоту і відобразити ці щасливі миті на відео, буде достатньо пред’явити свою особливу баночку інструкторам атракціону.

«Ми раді працювати в колаборації з масштабним і знаковим музичним фестивалем – Atlas Weekend і нам, безумовно, приємно стати його частиною – з нашої ексклюзивної банкою, – розповіла Оксана Панкіна, маркетинг-менеджер IDS Borjomi International. – Ми також хочемо порадувати наших споживачів унікальною можливістю отримати ще більше захоплюючих емоцій від фестивалю, пролетівши перед сценою під час концерту улюбленого виконавця».

«Нам дуже приємно, що компанії і бренди такого високого рівня як «Боржомі »настільки креативно підходять до співпраці і готові на зміну стереотипів – замість традиційного брендингу та розміщення логотипів ми отримали персоніфікований продукт, який точно оцінять відвідувачі нашого фестивалю» – поділився враженнями засновник Atlas Weekend Дмитро Сидоренко.

Банку з ексклюзивним дизайном буде доступна у всіх точках продажів безпосередньо на території шестиденного фестивалю – з 3-го по 8-го липня, а також в роздрібній мережі м.Києва в липні 2018.