Країни

Новини та прес-релізи

«Моршинська» увійшла в мережу МакДональдз

«Моршинська» увійшла в мережу МакДональдз
МакДональдз та IDS Borjomi Ukraine представили пляшку «Спортік» з новим унікальним дизайном.

IDS Borjomi Ukraine і компанія МакДональдз в Україні розпочали співпрацю.

Уже зараз у ресторанах мережі МакДональдз в Україні можна замовити природну мінеральну воду «Моршинська» об’ємом 0,5 л (негазовану і слабогазовану), а для дітей – «Моршинська» «Спортік» об’ємом 0,33 л без газу. Природну мінеральну воду можна купити як у складі МакМеню, так і окремо. Продажі розпочалися в березні 2018 року.

«Це реалізація наших з МакДональдз довгострокових планів. Переговори почалися в 2016 році, і в січні цього року вони успішно завершилися. Впевнені, що це хороша новина не тільки для нас, але і для наших споживачів», – зазначив Марко Ткачук, генеральний директор IDS Borjomi Ukraine.

У рамках співпраці, в травні 2018 року компанії запропонували новий дизайн етикетки «Спортік», розроблений спеціально для ресторанів МакДональдз. На пляшках зображений персонаж Хепік, який є символом Хеппі Міл і добре знайомий дітям.

«Розробляючи спеціальний дизайн етикетки, ми хотіли, щоб вона привертала увагу в наших ресторанах і спонукала дітей пити більше води, допомогти батькам у цьому питанні», – пояснила директор з маркетингу та комунікацій компанії МакДональдз в Україні, Юлія Бадрітдінова.

Запуск природної мінеральної води в новій пляшці відбувся в рамках глобальної програми корпорації МакДональдз «Масштаб задля добра». Одним з важливих напрямків програми є поліпшення харчової цінності Хеппі Міл, а також застосування маркетингових рішень з метою привернути увагу відвідувачів до продуктів, які рекомендують фахівці в галузі харчування, наприклад, до води, морквяних паличок тощо. В рамках цієї програми компанія МакДональдз в кінці минулого року почала пропонувати в Хеппі Міл соки прямого віджиму, які не містять води і цукру.