Історія компанії

1996

Засновано Закрите акціонерне товариство «Індустріальні та дистрибуційні системи» (ЗАТ «ІДС», далі — «IDS Group Ukraine») — компанію-дистрибутора товарів масового вжитку. Того ж року закладено основу стратегічного партнерства «IDS Group Ukraine» та Миргородського заводу мінеральних вод (МЗМВ).

Об’єднання відомого виробника й потужної дистрибуційної мережі, яка налічувала вісім власних філіалів та близько 60 основних дистрибуторів, забезпечило новоствореному підприємству лідерство на ринку мінеральних вод України.

У 1996-му створено компанію «Нова» (далі — «ІДС Аква сервіс) — дистрибутора Моршинського заводу мінеральних вод «Оскар». У 1996-2004 роках компанія займається прямою дистрибуцією мінеральної води «Моршинська».

Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» зареєстровано у тому ж 1996-му. Роком раніше запущено перший його цех, площа якого становила 300 кв. м, і встановлено лінію розливу мінеральної води, що випускала 300 пляшок на годину.

2004

Відбувається об’єднання Моршинського заводу мінеральних вод «Оскар», компанії «Нова», Миргородського заводу мінеральних вод. У результаті створено «IDS Group Ukraine» — найбільшу в Україні групу з потужною виробничою базою та власною дистрибуційною мережею, які не мають аналогів до сьогодні.

2005

Компанія починає здійснювати доставку води в домівки та офіси.

2008

До «IDS Group Ukraine» приєднується Трускавецький завод мінеральних вод. Група стає лідером на вітчизняному ринку з виробництва й дистрибуції мінеральних та столових вод.

2010

Компанія «IDS Group Ukraine» інвестує близько 4,6 млн євро в запуск сучасної лінії розливу води на Моршинському заводі мінеральних вод «Оскар». Потужність нової лінії провідного європейського виробника «Krones» (Німеччина) — 30 тисяч ПЕТ-пляшок місткістю 1,5 літри на рік.

На заводі діють системи контролю якості, що відповідають вимогам міжнародних стандартів і дають змогу зберегти природні властивості води. Саме збереження хімічного складу та фізичних властивостей є головною особливістю виробництва. Вода з родовищ потрапляє до пляшок, проходячи лише механічну фільтрацію.

Щодобово на заводі розливають близько 900 тисяч літрів мінеральної води. Тут функціонує сучасна лінія «Steel head» (США) загальною продуктивністю 350 бутлів об’ємом 18,9 л за годину.

2011

Восени 2011 року компанія розширює асортимент Моршинського заводу мінеральних вод «Оскар» і запускає нове зручне пакування об’ємом 0,33 л.

2012

У травні 2012-го за результатами аудиту Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» отримує сертифікат компаній «DQS-UL Group» (Німеччина) та «УкрСЕПРО» (Україна), який підтвердив відповідність системи якості підприємства вимогам міжнародних стандартів ISO 9001:2008 і ISO 22000:2005.

2015

За період своєї діяльності компанія здійснила серйозні інвестування у розвиток ринку мінеральних вод. Це — побудова заводу «Оскар», консолідація виробників трускавецьких вод. Таким чином, на українському ринку бутильованих вод з’явився потужний гравець з ринковою часткою близько 30%.

Компанія виробляє природні мінеральні води на чотирьох заводах, що розташовані в різних регіонах країни: Миргороді, Моршині, Трускавці та Голій Пристані під брендами, котрі лідирують на національному ринку: «Моршинська», «Моршинка», «Миргородська», «Миргородська Лагідна», «Трускавецька», «Аква Лайф», «Аква-няня», «Аляска».

Компанія забезпечує дистрибуцію продукції, що виготовлена в Україні, імпорт та дистрибуцію товарів грузинського підрозділу. У межах «IDS Ukraine» діє підрозділ з доставки води споживачам в дім та в офіс («ІДС Аква Сервіс»), який виробляє та постачає воду під брендом «Аляска», та є лідером у цьому сегменті на ринку України.

2016

Компанія починає співпрацю із The Walt Disney Studios і випускає серію toy bottles із зображеннями героїв мультфільму «Крижане серце» та фільму «Зоряні Війни».
2017

На початку року разом із Всесвітнім Фондом Природи (WWF) «Моршинська» започатковує всеукраїнську програму «Разом за природу» задля поширення ідеї дбайливого ставлення до навколишнього середовища, збереження карпатських лісів та висадки нових дерев для теперішніх та майбутніх поколінь.

У червні 2017 року «Моршинська» презентувала новий дизайн скляної пляшки. Оновлена ​​елегантна форма підкреслює природне походження води і її кришталеву чистоту.

В липні того ж року торгова марка «Боржомі» запустила нову виробничу лінію своєї мінеральної води в нестандартній, ексклюзивній упаковці – алюмінієвій банці, об’ємом 0,33 л. Концепція нового формату націлена на молодих і активних людей, готових до експериментів і нових відкриттів.

У листопаді 2017 року «Моршинська», разом з відомим українським дизайнером Лілією Пустовіт створили колекцію скляної «Моршинської» об’ємом 0,75л в унікальному дизайні. Головний заклик креативного проекту – «Пити воду модно!».

2018

На початку року «IDS Ukraine» ініціює національну кампанію «Моршинська Спорт – ПЕРШЕ ПРАВИЛО ТРЕНУВАНЬ», яка спрямована на те, щоб надихнути українців займатися спортом і фізичною культурою. І робити це правильно – з підтримкою гідробалансу під час тренувань. Обличчями кампанії стали 3-тя ракетка світу Еліна Світоліна, олімпійський призер Жан Беленюк та олімпійська чемпіонка Ольга Харлан.

Восени «IDS Ukraine» представляє кардинально новий продукт для вітчизняного ринку — мінеральну воду у форматі спрея для природного зволоження тіла та обличчя.

У травні 2018 року «IDS Ukraine» розпочинає співпрацю з найбільшою мережою закладів швидкого харчування МакДональдз в рамках глобальної програми корпорації МакДональдз «Масштаб заради добра». Одним з важливих напрямків програми є поліпшення харчової цінності Хеппі Міл. В ресторанах мережі з’являються «Моршинська» та лімітована «Моршинська Спортик» з героєм Хепіком.

Влітку «IDS Ukraine» розпочинає співпрацю з британською теле – і кінокомпанією Entertainment One . Серія «Пий та грайся» отримує нового героя – найпопуляріншого дитячого персонажа – Свинку Пеппу та її сім’ю.

У серпні 2018 року «IDS Ukraine» презентувала новий продукт – «Моршинку» – питну воду для малюків з перших днів життя.

Новий продукт має низьку мінералізацію і збалансований склад, що допоможе організму дитини правильно функціонувати і рости малюкові здоровим.

2019 рік

Весною 2019 року відбулася презентація проекту «Моршинська. Голос води» за участі відомих українських артистів — The Maneken, ONUKA, dakhabrakha, Katya Chilly та масштабного світлового шоу від Front Pictures. Музичний артперформанс натхнений природною мінеральною водою із глибин самісіньких Карпат, що покорив всю Україну. Пізніше проект завоює понад 20 креативних нагород та навіть здобуде Effie Awards Ukraine 2020.

Наступним кроком «Моршинської» став запуск масштабної компанії ТВОЄ ТІЛО = ТВОЄ МАЙБУТНЄ, мета якої — надихнути всіх українців любити і піклуватися про своє тіло та пити природну «Моршинську» щодня. 

В травні компанія запустила в продаж Morshynska plus Pine Water — «прокачаний» продукт з екстрактом соснової хвої!

Під кінець літа оновлюється упаковка Borjomi — змінюється дизайн, форма етикетки, ковпачка та навіть легендарний логотип постає в більш сучасному вигляді!

Впродовж осені «Моршинська» активно співпрацює з WWF Україна «Разом за природу», привертаючи увагу до проблеми вимирання червонокнижної рисі. В Києві розміщується льодова скульптура рисі, а в Моршині скульптура «Відображення», де рись схилилась та п’є воду зі струмка. 

2020 рік

На початку року дизайн пляшки «Моршинської» змінився! З турботою про навколишнє середовище та завдяки інноваційним технологіям вдалось не лише зробити пляшку більш ергономічною та стильною, але й зменшити використання пластику при її виробництві на 15%.

В березні в продажі з’являється лімітована серія «Моршинської» із закликом «Сортуй» на кришечці. Таким чином бренд прагнув привернути увагу своїх споживачів до проблеми сортування пластику.

Цього ж місяця Borjomi поповнює товарний ряд новим форматом банки — 150 мл, сміливо заявляючи про слідування тренду on the go. 

Через поширення світом пандемії COVID-19, IDS Ukraine впроваджує чимало кроків для безпеки робітників та споживачів. Як відповідальний бізнес компанія передає кошти й воду лікарням Моршина та Миргорода, а також інвестує 1 млн грн в апарат штучної вентиляції легенів для Стрийської центральної районної лікарні.

Влітку «Моршинська» презентує проект «Природа твого тіла». Герої відеороботи бренду займаються спортом, кохають, поспішають, дрифтують, танцюють, позують — та неодмінно зупиняються на мить, аби дати собі можливість відновитись та прожити цей момент наповнено.

Продовжуючи впроваджувати ініціативи в межах напряму «Разом за природу», «Моршинська», разом із сервісом доставки води My Water Shop запустили проект «Зелена торба». З липня 2020 року в споживачів з’явилась можливість спростити звичний процес сортування та переробки пластику PET-1.

Восени був запущений проект «Моршинка від Моршинської — вода, до якої твій малюк звик ще до народження». В новій рекламній кампанії ми прослідковуємо весь шлях малюка — з першого дня, коли він у мами під серцем знайомиться з Моршинською, й до моменту, коли малюк самостійно тримає в руках власну пляшечку Моршинки.

В 2020 році Borjomi виповнилося 130 років. Далеко не перше покоління насолоджується природною мінеральною водою з гір Грузії!

Також в 2020 Borjomi став переможцем Making Awards 2020 в Шанхаї в категорії Label Design за святковий новорічний дизайн BORJOMI 2018-19.

2021 рік

Це дійсно багатий на запуски рік.

В лютому презентовано новий продукт — Morshynska plus AntiOxi Water, насичену антиоксидантами селену та мікроелементами йоду, хрому та цинком.

Цієї ж зими Borjomi запускає інноваційний продукт Borjomi Flavored — з нотами трав, ягід та фруктів.

В березні «Моршинська» слабогазована з’являється в новому форматі — зручна бляшанка 0,33л.

В червні на полицях магазинів з’являється нова «Моршинська» з ароматами цитрусових, фруктів та ягід.

Восени IDS Ukraine здійснює продаж Трускавецького заводу мінеральних вод та фокусується на розвитку своїх брендів.

Увесь рік ініціатива «Зелена торба» розвивається і запускається в різних куточках України, та охоплює понад 60 міст.

2022 рік

Протягом всього періоду повноцінної війни росії проти України компанія активно діє для наближення перемоги та допомоги тим, хто цього потребує. З перших днів IDS Ukraine направила 10 млн грн Збройним силам України та залучаючи волонтерів передала води на понад 20 млн гривень українським військовим, Територіальній Обороні міст, лікарням, притулкам для переселенців. Також компанія власними силами закупила необхідної амуніції, в тому числі бронежилетів, на суму 2.5 млн грн. Спорядження передається не тільки співробітникам, які стали на захист країни, а й іншим мужнім воїнам.

У квітні відновлюється виробництво негазованої мінеральної води «Миргородська Лагідна». Ця необхідність виникла через гуманітарну катастрофу в деяких областях України й потребу в збільшенні обсягів виробництва.