Новини та прес-релізи

20 000 киян першими почули, як звучить «Голос води»

20 000 киян першими почули, як звучить «Голос води»
23 березня до міжнародного Дня води ТМ «Моршинська» та українські музиканти The Maneken, ONUKA, DakhaBrakha і Katya Chillі в супроводі масштабного світлового шоу від Front Pictures презентували унікальний для України проект «Голос води».

Серця понад 20 000 людей бились у такт музиці від 4 найвідоміших українських виконавців, які виступали понад 3 години і заспівали 15 композицій наживо у рамках арт-перформансу на Контрактовій площі у Києві.

https://www.youtube.com/watch?v=p4Yb_TMa6wA

Проект «Моршинська. Голос води» — це перший музичний твір, створений природною водою Карпат у синергії з голосами талановитих українських музикантів у сучасній обробці.

«Музика природи повинна звучати в серцях та у великих містах, де природи так мало, тому я думаю, що це дуже важливий проект для відродження втраченого зв’язку людини і природи», — поділилася Katya Chilly.

Над створенням симфонії «Голос води» понад 9 місяців працювала команда зі 100 фахівців із різних сфер. За час експедицій і зйомок учасники проекту проїхали близько 20 000 кілометрів, щоб знайти найкрасивіші місця українських Карпат.

Досвідчені музичні інженери та промислові дизайнери створили 6 унікальних музичних інструментів, які не потрібно контролювати вручну. З їх допомогою вода карпатських річок, водоспадів і озер створювала музику сама.

https://www.youtube.com/watch?v=iiTWiK7phkY&feature=youtu.be

«Ми зібрали ці звуки за допомогою найсучаснішого аудіо-обладнання та створили на їх основі музичний трек разом із талановитими українськими музикантами — Onuka, DakhaBrakha і Katya Chilly. Таким чином ми хочемо показати людям красу і чистоту природної води у найбільш зрозумілій та емоційній для людини формі, універсальною мовою — за допомогою музики і візуальних образів», — розповів Євген Філатов, саунд-продюсер проекту.

«Мета проекту — зберегти унікальну красу української природи. Ми хочемо привернути увагу людей до необхідності дбайливого ставлення до природи Карпат, — наголосила Наталія Ревіка, директор із маркетингу компанії ІДС. — Для цього ми заручилися підтримкою WWF і передаємо частину коштів від продажу лімітованої серії мінеральної води “Моршинська. Голос води” на програми з відновлення екосистем Карпат».

Фото: https://drive.google.com/drive/u/2/folders/1Ai7y71L9ujrmXbs0X-uT7ghVnO4tsDnv