Країни

Новини та прес-релізи

«Голос Води» завоював більше ніж 20 креативних нагород


Проект «Моршинська. Голос Води» завоював 24 нагороди у ключових категоріях креативних фестивалів і нагород України — Kyiv International Advertising Festival, WOW Done Awards, ADC*UA Awards і Ukrainian Design: The Very Best Of.

Творці проекту — команди IDS BORJOMI UKRAINE і ISD Group — отримали 3 BEST OF CONTEST, 6 золотих, 10 срібних і 5 бронзові нагороди у категоріях: інтегрована маркетингова кампанія, маркетингова інновація, кінематографія і звуковий дизайн.

Кейс стаді https://youtu.be/fReGCrKb_7E

У березні 2019 року бренд природної води «Моршинська» презентував нову рекламну кампанію «Моршинська. Голос Води», у рамках якої була створена перша симфонія води спільно з талановитими українськими музикантами The Maneken, ONUKA, Dakha Brakha і Katya Chilly. Симфонія вперше прозвучала перед 35 000 жителями Києва під час концерту на честь Міжнародного дня води.

Креативна команда поставила перед собою завдання показати людям магію, красу, силу і душу Карпат — місця народження Моршинської. Щоб занурити кожного в атмосферу карпатських гір, вирішили донести меседж мовою музики, адже вона зрозуміла усім.

Рекламний ролик, у якому розкривається краса українських гір і автентичність звучання води, отримав позитивний фідбек від користувачів у мережі, набрав 4,5 млн переглядів і понад тисячу коментарів. Проект вивів рекламу на абсолютно новий рівень і став самостійною музичною композицією.