Новини та прес-релізи
«Мохіто» до літа: лінійка напоїв «Лимонада» від «Моршинської» поповнюється новим смаком
Лідер ринку бутильованої води IDS Ukraine запускає новий смак напою «Лимонада Мохіто», який виготовляється на основі природної мінеральної води «Моршинська» та натуральних соків.
Ця новинка поповнює лінійку соковмісних напоїв «Лимонада», яку IDS Ukraine запустила минулого року для розширення присутності в абсолютно новій для компанії категорії – солодкі напої з натуральних інгредієнтів.
Новинка на основі унікальної води з моршинських природних джерел містить натуральні соки лимону та лайма, натуральний ароматизатор м’яти, а замість цукру — глюкозно-фруктозний сироп. Соковмісний напій «Лимонада» від «Моршинської» виготовлений з натуральних інгредієнтів, тому потребує зберігання у прохолоді та без доступу сонячного світла, адже не містить консервантів, штучних барвників та ароматизаторів.
Новий смак у лінійці напоїв «Лимонада» віддзеркалює любов українських споживачів до цитрусових смаків у безалкогольних солодких напоях, а також відповідає прагненням людей споживати продукти на основі природних інгредієнтів. Природна мінеральна вода допомагає найвиразніше розкрити смак натуральних соків — це і є ключовий секрет яскравих смаків «Лимонади». На даний момент вона залишається одним із найбільш соковмісних лимонадів на українському ринку, та містить у своєму складі до 10% соку.
«Успіх лінійки «Лимонада», яка менш ніж за рік від старту знайшла велику кількість прихильників серед українських споживачів, надихає нас на нові смакові сюрпризи та розвиток нових продуктів. Успішні запуски в категорії лимонадів та енергетиків і прихильність споживачів до наших новинок, підтверджують ефективність обраної нами стратегії розвитку продуктової лінійки. Розширення присутності наших брендів у нових категоріях на основі інноваційних рецептур — це продовження довгострокової стратегії зі зміцнення ринкових позицій компанії та нарощування ринкової капіталізації компанії», — прокоментував генеральний директор IDS Ukraine Марко Ткачук.
Він додав, що стрімкому розвитку компанії та розширенню її продуктової лінійки сприяли капітальні інвестиції в розмірі 438 млн грн. Нові продукти, розвиток виробництва та брендів підтверджують відданість компанії цілям зміцнення економіки України попри виклики та ризики повномасштабного вторгнення, а також підтримці бюджетів країни на зміцнення її обороноздатності. Запуск нових продуктів від IDS Ukraine забезпечує їй лідерство на вітчизняному ринку та надходження додаткових десятків мільйонів гривень до бюджетів країни.
Новинка «Лимонада Мохіто» для зручності споживачів матиме традиційне для цієї лінійки пакування — ПЕТ-пляшки по 1,5 л та 0,5 л, а також алюмінієву банку 0,33 л, яку зручно завжди мати під рукою. Новий напій вже можна знайти та замовити з доставкою у фірмовому онлайн-магазині MyWaterShop, а на полицях мережевого рітейлу він з’явиться з 2 квітня.