Новини та прес-релізи
Сік + “Моршинська” = “Лимонада”. IDS Ukraine випустив новий продукт – лимонад
Національний виробник напоїв, компанія IDS Ukraine запускає новий продукт — лінійку лимонадів на природній мінеральній воді “Моршинська”. Напій буде представлено під назвою “Лимонада”. Для виробника — це абсолютно нова категорія, раніше він традиційно оперував на ринку бутильованої мінеральної води, а також, з недавніх пір, енергетиків.
Поштовхом до створення нового продукту став запит українських споживачів, які, з одного боку, прагнуть отримувати задоволення від споживання смачних напоїв, з іншого – надають перевагу натуральним продуктам. IDS Ukraine, за допомогою поєднання мінеральної води та соку, вдалося задовольнити цю потребу. Адже на природній “Моршинській” сік розкривається виразніше і такий напій набуває яскравого смаку лимонада. “Лимонада” наразі один з найбільш соковмісних лимонадів в Україні, в його складі – від 5 до 10% соку.
Для зручності споживачів компанія пропонує кілька видів пакування — пляшки 1,5 л та 0,5 л та алюмінієву банку об’ємом 0, 33 л, яку зручно брати з собою.
На поличках мережевих супермаркетів “Моршинська Лимонада” з’явиться вже 20 квітня.
Як зазначає генеральний директор IDS Ukraine Марко Ткачук, новий продукт повністю відповідає актуальному прагненню суспільства до більш здорових продуктів харчування та напоїв. “Нам вдалося створити продукт без консервантів, штучних барвників та ароматизаторів”, – каже він.
Капітальні інвестиції в новий продукт на мінеральній воді “Лимонада” склали 438 млн грн. Його розробка та вихід на ринок — частина довгострокової стратегії IDS Ukraine по розвитку бізнесу.
Виводити нові продукти та рухатися вперед, попри війну та економічну нестабільність, — принципове рішення компанії, наголошує Марко Ткачук. Адже це — в першу чергу — віра в Україну.
Це вже другий новий напій, представлений IDS Ukraine у 2023 році. В січні компанія випустила енергетик “Воля”, перша партія якого була передала на передову захисникам України.